Administratief deskundige sociale zaken (m/v/x) B1-B3 – voltijds - onbepaalde duur en aanleg wervingsreserve
Administratief deskundige sociale zaken (m/v/x)
Niveau B1 - B3 - voltijds
Je kerntaken
We zoeken een enthousiaste collega die zorgt voor de correcte administratieve opvolging van de taken binnen het team van de sociale dienst. Je voert de opdrachten zelfstandig uit en hanteert hierbij een efficiënte werkplanning.
Wie zoeken we?
- Je wil als medewerker van ons lokaal bestuur graag de klant centraal zetten. Onze waarden komen sterk overeen met wat jij belangrijk vindt. Lees er hier alles over.
- Je bent minstens in het bezit van een bachelordiploma.
- Je staat in voor het correct en professioneel uitvoeren van allerhande administratieve taken in de sociale dienst:
- Voorbereiding, verwerking en opvolging van de beslissingen van de beleidsorganen.
- Correct aanmaken van wettelijke formulieren in kader van subsidies.
- Opvolgen van aangiftes van financiële steunen.
- Schakel tussen sociale dienst en financiële dienst.
- Je staat in voor de administratieve en logistieke ondersteuning van het team:
- Ondersteuning van de coördinator sociale zaken en thuiszorg.
- Back-up diensthoofd thuiszorg.
- Je ontcijfert wet- en regelgeving en past die toe in de praktijk.
- Je staat in voor een optimale informatiedoorstroming.
- Je enthousiaste houding helpt om onze werking voortdurend bij te sturen en te verbeteren.
- Zelfstandig werken vormt geen probleem voor jou, maar je haalt ook energie uit het werken in team.
- Je signaleert tijdig problemen en betrekt de juiste mensen bij het zoeken naar een passende oplossing.
Met wie werk je samen?
Het team sociale zaken en thuiszorg bestaat uit 4 maatschappelijk werkers, 1 administratief deskundige en 1 diensthoofd thuiszorg. Dit team staat onder de supervisie van een coördinator.
Wat bieden wij?
Je komt terecht in een kleinschalige organisatie, waar vertrouwen en een open en eerlijke communicatie belangrijk zijn. We willen medewerkers de ruimte geven om te groeien en te blijven leren.
Wij bieden een voltijds contract van onbepaalde duur.
- Je geniet van de voordelen van een tewerkstelling in de openbare sector:
- Verloning volgens het barema B1-B3 (min. € 3.059,65 – max. € 5.155,42 bruto voor een voltijdse functie). Alle relevante ervaring wordt in aanmerking genomen voor zowel de geldelijke als de schaalanciënniteit. Neem gerust contact op met de dienst personeel voor een simulatie.
- Maaltijdcheques met een waarde van € 6,30 per gewerkte dag.
- Een fietsvergoeding voor woon-werkverkeer.
- Een 2de pensioenpijler (= pensioensparen) van 3 % van het brutojaarloon.
- Een uitgebreid verlofstelsel (30 tot 35 dagen volgens leeftijd).
- Diverse voordelen via de Gemeenschappelijke Sociale Dienst Vlaanderen.
- Een aangename, moderne werkomgeving waarin iedereen gelijk behandeld wordt.
- Mogelijkheid tot fietslease
Hoe verloopt de selectieprocedure?
Stuur je motivatie, een kopie van je diploma, en je cv naar solliciteren@ledegem.be, en dit uiterlijk tegen 26 november 2025.
Een uittreksel uit het strafregister moet worden bezorgd tegen het einde van de selectieprocedure.
Inhoud en verloop: te bepalen.
Meer info
Voor meer uitleg of een uitgebreide functiebeschrijving kan je terecht bij Team P&O
056 894 824
solliciteren@ledegem.be
