Corona: maak jouw knuffels de moeite waard!
Ook al gaan de cijfers in de goede richting, het coronavirus blijft rondwaren. Dat is helaas ook zo tijdens de eindejaarsperiode. Het is meer dan ooit nodig de maatregelen vol te houden. Daarom lanceren we samen met de gemeenten uit de Midwest-regio een communicatiecampagne.
Blijf voorzichtig
Het coronavirus blijft een invloed hebben op ons persoonlijk en sociaal leven. Dat zal vermoedelijk nog een tijdje aanhouden. De winterse periode die voor de deur staat, met donkere dagen en feestdagen in het verschiet, maakt het er niet eenvoudiger op. Het komt er dus op aan vol te houden.
Dat is ook de boodschap van de 'knuffelcampagne' die in de regio Midwest loopt. Het reclamebureau ViaVictor stelde beelden ter beschikking voor een visuele campagne rond de coronamaatregelen. De kernboodschap: we moeten onze inspanningen volhouden om een verdere verspreiding van het virus te voorkomen. We moeten onze knuffels tijdens de schaarse momenten waarop we elkaar wel kunnen vastpakken 100% de moeite waard maken.
Knuffelcampagne
De gemeenten uit de regio Midwest werken al maanden samen om het coronavirus te bestrijden. Ze stemmen preventieve maatregelen op elkaar af, doen aan contactopsporing en werken ook aan sensibilisering. Deze knuffelcampagne samen uitwerken, versterkt de zichtbaarheid. In alle gemeenten van de regio komt dezelfde boodschap. Dat is een krachtig signaal en ondersteunt de inspanningen van de bevolking.